Döda mig långsamt!

Go kväll alla!
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, känner bara att jag behöver skriva av mig lite.
Jag har inte gjort något speciellt de senaste, idag har jag mer eller mindre sovit till halv 4 på dagen, då tyckte jag det var dags att få i sig lite i magen. Sambon här tog hand om barnen, så som han för det mesta har gjort de senaste dagarna. Världens underbaraste! Jag uppskattar det enormt. Hade det inte varit för honom hade jag nog hoppat ut genom balkongen förlänge sedan. Ungefär..
Jag är absolut inte den som brukar gnälla, om hur lite sömn jag får för att jag har barn, hur trött jag är osv osv.
Men just nu (som jag har sagt många gånger innan) Så är jag helt slutkörd. Jag har tillome ställt frågan till min sambo om HUR jag ska orka föda barn den dagen det väl ska bli bebis. För SÅ slut i kroppen är jag.
Efter den där getinghändelsen så har jag haft en brinnande smärta i "nedre delen", konstant, så fort jag rör lite på mig. Jag ser bokstavligt talat ut som en pingvin när jag gå för jag vågar inte vika benen, det gör så fruktansvärt ont.
Jag vaknar varje natt, det är lite obehagliga är att klockan står alltid på 04 då jag vaknar till och känner mig pigg och inte kan komma till ro, med förvärkar. Det är mysko !
Näe men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, kommer finnas så mycket mer att skriva om sedan.
Det är 6 dagar kvar till beräknat, och när den här lilla tösen har kommit ska jag iallafall klura ut något roligt äventyr, som vi får hitta på med våra älskade barn. Direkt när vi kommer hem från BB kommer jag iallafall vara ute och springa dom helt slut varje dag. Jag ser verkligen fram emot det, då jag knappt kan lyfta upp dom längre.
Mina älskade underbara flickor, jag älskar er!!!!!
Här har vi en nyfödd Nicole !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu