Godmorgon

Nu har vi precis ätit frukost hela familjen här, och just nu sitter jag ute på balkongen och njuter av solen. Kaffet är på och efter att man piggnat till lite drar vi till lekparken med barnen , kommer dock vara väldigt trött idag. Låg och kollade på the killing i ca 6-7 timmar igår, efter att barnen somnat. Sambon började bli trött, likaså jag. När vi väl la oss tog det inte lång tid innan jag hade en snarkande man bredvid mig ;) Dock kom inte jag till ro alls , var uppe på toa , låg och vände i sängen, försökte lägga mig i soffan men det slutade med att jag la mig i sängen igen, och somnade till slut vid 04 så ja, idag hoppas jag inte på bebis för det har jag inga krafter till.
Igår innan stora tjejen min somnade, så puttade och gosade hon med magis och sa jätte otåligt "kom ut nu Niiiis, kom ut" åh mitt lilla hjärta, hon längtar så efter Denice. En dag är en evighet för henne , om hon bara visste hur snart det är tills hon är här, oavsett om de är idag,imorgon eller i mitten på Juni.
Bella och Nicole kommer bli sånna bra systrar till lilla Denice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu