Humörsvängningar som heter duga!

Go'kväll ! Här har det varit en väldigt regnig och tråkig dag ..Jag har inte alls vart på topp, har ena stunden känt mig helt okej till att sedan känna att allt är skit! Mitt humör är som en berg och dalbana, från att skratta till att vara jätte dryg och sur (mot sambon, han får ta all skit) stackars min underbara. Jag vill inte att ta ut mitt humör på någon, framförallt inte honom . Men det börjar gå för långt nu, inte bara att man har ständig smärta i bäckenet och ljumskarna utan nu får man inte sova längre, jag vaknar upp minst en gång i timmen, ligger och vänder mig ett antal gånger i sängen, måste hela tiden gå på toaletten, dock kommer det bara två tre droppar men efter fem minuter känner jag att jag måste på toaletten igen. Kan jag sova så vaknar jag ändå upp av menssmärta och måste upp och sätta mig för att det inte går att ligga still. Ne fy, och denna envisa lilla tös verkar inte vilja lämna magen än på ett tag. Tänker inte börja testa olika metoder för att få igång det heller för då blir man bara knäpp över att det inte fungerar .. Kanske ska strejka alla sötsaker, kanske är det hon trivs med där inne. Hmm busfia ...
Näe det kommer ju när det kommer man får något som är värt varenda liten smärta men vi gravida FÅR också gnälla emellanåt. Iallafall , igår fick jag hem ett litet klädpaket till Denice. Så himla nöjd, pyjamasen åkte ner i BB väskan med en gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu