Inte samma effekt som sist !

När jag använde ricinolja med Bella gav den inte någon kraftig effekt om man säger så , tog den på dagen och på natten/morgonen satte de igång ..
Det behöver inte berott på den, men de jag tänkte komma till var att denna gången gjorde oljan mig SÅ dålig. Jag gick och la mig vid 22 tiden igår kväll, för jag mådde allmänt dålig och hade lite ont i magen . Direkt när jag gick och la mig fick jag ännu ondare längst ner i magen, och i ryggslutet men nu strömma sig även smärtan mot varandra från magen och bak , och tvärtom. (svårt att förklara) men känner igen värkarna från när förlossningen med Bella, dock visste jag att det inte var några riktiga eftersom jag inte kände av några toppar, men magen var stenhård och släppte aldrig , har nog gått på toaletten 10 gånger i natt så lär nog inte bli någon nr2 på en vecka nu (haha ursäkta infon) Så hela natten har jag mer eller mindre haft kraftiga värkar och sprungit upp och ner. När jag vaknade kom fortfarande värkarna lite grann , märkte för någon timma sedan att mer av proppen gått , och det kom bara mer och mer och mer .. Hur mycket äckelpäckel ska det behöva komma??? Och direkt efter att jag märkt mer av den fick jag ytterligare ett par värkar . Nu är allt lugnt , tack och lov. Känner att jag behöver ha lite paus, detta är då värre än en förlossning. Hade aldrig såhär med Bella , då kom värkarna då det satte igång . Nicole kom ju med snitt i vecka 36+6 så jag har ju inget annat att jämföra med. Men en graviditet behöver ju inte vara lik den andra, men nu är jag helt slut så låt det snart bli dags <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu