Jag vill vara där nu !

(Känsliga läsare bör inte läsa)
Det känns som jag har stått och trampat på samma plats i en evighet nu, det verkar ändå hända saker med min kropp men lilla Denice verkar trivas så himla bra i mammas mage så det finns inte så mycket att göra.
Natten till igår började ju slemmis gå, så fort jag var på toaletten och torkade mig så kom det. Och det fanns även i trosorna hela tiden. När jag sedan var på toaletten igår, blir det automatiskt att man kollar på pappret, men denna gången kollade jag även ner i toaletten och det var bokstavligt talat en tråd rakt ner i toaletten av tjockt slem. Fy ! Jag vill så gärna att det ska sätta igång, hade ju inte hoppats på något men jag blev nog ändå lite för glad och ivrig och vill ha henne här, och det nu ! Har haft lite molande värk, och i natt vaknade jag upp hastigt av något som kan jämnföras med eftervärkar, jag fick sån kraftig smärta nere i buken/ menssmärta ungefär.. så jag fick gå upp för det gick inte ligga still. Kan inte bara vattnet gå ? Eller kan jag inte bara få dessa jävla hemska värkar ? Jag orkar inte vänta mer nu .
Idag går vi in i vecka 38 , alltså 37+0 . Och det kan liksom dröja 5 veckor till om det så är, och bara tanken får mig att må dåligt. Jag kommer inte ens orka gå till mitt beräknade datum. Så snälla lilla Denice, gör mamma en tjänst och kom ut nu, du är färdigbakad och jag vill snosa på dig ! Jag vill kunna gå utan att det gör ont, kunna sova utan att behöva vända mig 50.000 gånger för att höfterna tar stryk. Kunna röra mig utan att magen blir som en sten. Och dina systrar väntar även ivrigt här..
Så snälla, kom nu !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu