Lördag

Godmorgon ! Här har hela familjen varit vakna ett tag, jag har hunnit vika kläder, badat barnen och bäddat sängen, sambon gjorde god frukost så nu sitter jag och njuter av lite te :)
Känner mig dock väldigt trött idag, hela kvällen igår hade jag sånna förvärkar, och en väldans molande värk i ryggslutet samt märkte jag lite mer av proppen och ytterst ytterst lite blod, men inget hopp om att något ska ske här, jag känner lilla loppan vid de här laget nu och hon vill bara vara lite busig. Kommer väl gå över två veckor istället. ;) Ja det är bara att stå ut med alla krämpor! Vad ska man hitta på idag tro? Får nog ta en promenad med barnen om ett par timmar, och köpa lite gott gott på hemmakväll. Annars hade jag gärna velat vara barnfri idag, bara ligga i sängen och kolla film och ladda batterierna men nääe..
Idag är det iallafall 12 dagar kvar tills den beräknade dagen , om man ändå bara visste när hon hade tänkt komma , hade känts mycket bättre ! Ne nu ska jag fortsätta dricka mitt te och mysa med min familj <3 ha en bra lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu