Pumpa bröstmjölk !

Det har jag precis suttit och gjort .. Till en början slängde jag ut allt (får ut ca 40ml på båda) men det känns ju så himla dumt att slänga om man nu skulle ha problem längre fram, då finns det ju ändå . Tänker även på de för tidigt födda barnen på näl, deras frys är mer eller mindre tom på mjölk , och även fast jag inte kan ge de lilla jag har fått hittills så känns det så dum att bara slänga de i slasken när de är i sånt behov där uppe. Men det spar vi till lilltjejen. :)
Jag har precis lämnat mina skruttisar , så är nu hemma igen, kaffet är klart och om ett tag tänkte jag göra ett litet röj här. Har en väldigt molande värk nertill som strömmar försiktigt runt höfterna och ner vid ryggslutet, men ta bara och öööööka i smärta, tack .. Så jag får föda någon gång. Ska även till mvc sedan. Såhär tror tjockismamman det ser ut idag;
Sf då 33 cm / gissar nu på 34 cm
Vikt då 59,1 / gissar nu på 60,5 kg
Fl 144 slag / gissar runt 140/144 slag
Fosterläge var fixerat sist så det lär det ju vara nu också :)

Det är alltid lika kul att vandra till mvc och få lyssna på tösabiten och framförallt se hur mycket man går upp, skulle gärna vilja kunna lägga på mig så mycket som 20kg men det är för svårt . Är ändå ganska nöjd med min viktuppgång hittills så vi får se vad vågen säger idag. Nu ska jag njuta av mitt kaffe, ha en bra onsdag alla !

Här är en bild på Bella från förut när vi skulle gå till dagmamman


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie



Hej =) Idag är sista chansen att tävla om en personlig barntavla från dotto.se ! Du hittar tävlingen här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-valfri-barntavla-1.html



Om den inte passar dig så har jag flera andra tävlingar igång. Du kan vinna presentkort 300 kr hos batteriexperten, presentkort 400 kr hos lykka (köksredskap på nätet), presentkort 250 kr hos prylgrossen. Och du, nästa vecka startar jag en goodiebagtävling värd över 7000 kronor, missa inte den!



Här hittar du alla mina tävlingar:

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Hoppas du får en fin dag trots det tråkiga vädret, passar perfekt att ägna sig åt datorn och tävla :)



* är du redan med och tävlar eller inte vill ha reklamkommentarer så ber jag om ursäkt :/

2012-05-09 @ 12:07:49
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu