Ricinolja och hallonbladste

Det får bli mina testmetoder när det gäller att försöka få ut den envisa damen. (och färdknäppen då) ;)
Att springa i trappor osv tänker jag inte ta och göra med min kropp, mitt bäcken klarar inte det ..
Nu får alla ha sina åsikter när det gäller oljan men den tog jag även ett par timmar innan värkarna starta med vår största dotter och på nätet står det att inga negativa effekter har påvisats på mödrar eller foster så det kan nu isåfall hålla för er själva , jag har min egna åsikt !! Så nu tänker jag ta mig första dos , det smakar då inte bra .. Känner redan hur jag vill kräkas när jag tänker på den oljiga konsistensen , Uh!


Kommentarer
Postat av: emma

jag har en halv liter olja till här hemma om du behöver, haha = )

2012-05-14 @ 03:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu