Uppdatering och bingo

Lite nytt om läget här - MER av slemproppen har gått , uuuh säger jag bara. Dock vill jag inte förvänta mig något , blir bara så besviken eftersom att jag så gärna vill ligga där på förlossningen och andas lustgas just nu. Men lite glad får man väl lov att bli, eftersom att det är ett gott tecken på att något faktiskt börja närma sig :) . Just nu är jag på bilbingo , det är ju så himla mysigt och kul och vi har faktiskt vunnit. Hela 500:- :) Ne nu ska jag ta lite fika och njuta av livet . Puuuuusss hej!


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

snart så :D

2012-05-02 @ 22:53:05
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu