Vecka 39 (38+0)

Godmorgon !

Igår var vi ju på mvc som jag skrev senast, och jag hade inte tokfel i mina gissningar. Såhär såg det ut:
SF: sist 33cm nu 34cm
Vikt: sist 59,1 nu 59,5
Fl: sist 144 slag nu 144/148 slag
Och fosterläget var fixerat som sist.

Lilla skruttan, idag är det bara två veckor kvar tills den beräknade dagen. Jag räknar numera i dagar för det känns på något sätt lite närmare ^^ Så alltså 14 dagar kvar idag.
Nästa gång jag ska till mvc är på den beräknade dagen, jag sa att jag ville ha så nära bf som möjligt för skulle man nu hinna dit den dagen så kanske man inte hinner dit till nästa tid, ganska smart tänkt tyckte barnmorskan. Men jag hoppas så innerligt att det inte blir något besök den 24 maj för då vill jag hellre redan snosa min underbara docka. Men vi får se vad som händer med det, denna lilla tjej verkar vara något så otroligt envis av sig, vägrar verkligen komma ut.
Men det är väl positivt att hon trivs i sin mammas mage iallafall.
Här kommer en bild från idag, goa morgonmagis ..
Påvägen hem från dagmamman nyss fick jag en sådan kraftig sammandragning som hette duga, och som inte ville avta, utan bara blev starkare. Hoppas på lite mer smärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu